SZKOLENIE DLA DORADCÓW "Obsługa Klienta"


     

                               

"OBSŁUGA KLIENTA"

Szkolenie dla doradców, przedstawicieli samorządu terytorialnego, organizacji pozarządowych, studentów nauk humanistycznych
oraz osób, które na codzień mają kontakt z klientem w sferze doradztwa prawnego i obywatelskiego.

Jak dobrze rozumieć i być rozumianym? Jak nawiązać pozytywny dialog z osobą negatywnie nastawioną?
Jak skutecznie poprowadzić dyskusję w kierunku zamierzonego celu, tak by obydwie strony były zadowolone?
Jakie techniki stosować w efektywnej komunikacjI?

Odpowiedzi na te pytania omówiliśmy podczas szkolenia, które odbyło się
1 grudnia 2010 r. (środa), godz. 9.00 – 16.00

Czas trwania: 8 godzin

Program szkolenia
Elementy sukcesu w obsłudze klienta
Cechy i umiejętności doradcy w obsłudze klienta
Orientacja na potrzeby klienta
Znaczenie nastawienia emocjonalnego w obsłudze klienta
Komunikacja w procesie obsługi
Zasady komunikacji z klientem w procesie obsługi
Etapy i techniki w obsłudze klienta
Otwarcie
Identyfikacja potrzeb
Znajomość i prezentacja załatwiania danej sprawy
Wyjaśnienie zastrzeżeń
Zamknięcie procesu obsługi klienta
Sytuacje konfliktowe – przydatne techniki

regulamin_szkolenia.pdf
 

Metoda szkolenia
Szkolenie prowadzone było metodami pobudzającymi aktywność uczestników:
pogadanka, praca indywidualna, dyskusja, burza mózgów, odgrywanie ról, prezentacja.

Miejsce szkolenia
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych,
ul. Tarasa Szewczenki 1, 10-274 Olsztyn

mamprawo.fika@gmail.com

 

 

 Uczestnicy szkolenia, którym bardzo dziękujemy za udział w projekcie


Zespół Projektu MAM PRAWO DO PRAWA
Fundacja "Inicjatywa Kobiet Aktywnych" FIKA

 Patronat medialny

 

 

 

 

 

 

 

 

« Wróć do strony głównej